----
Datum 1 juni
Beste Grillmasters,
Over twee weken is het zo ver, Carolus Roast & Toast. Het weer is veelbelovend. Hier wat praktische aanwijzingen:
Opbouw
Op de vrijdagavond 16 juni worden de volgende spullen geleverd voor jullie eiland
4 biertafels plus een 4 tal bankjes
1 koelkast
vuilniszakken
bordjes, bestek en servetten
BBQ handschoentjes
Drank: Bier, fris en wijn.
Het is raadzaam om de avond ervoor alvast de drank te gaan koelen, mocht dit niet mogelijk zijn dan gelieve zo vroeg mogelijk op de zaterdag.
ACTIE: Kunnen jullie voor donderdag 7 juni aangeven wat jullie aan bestek (mes, vork en/of lepel) nodig hebben en waar jullie je gerecht op willen serveren (klein/groot bord, kommetje, ..)
ACTIE: Mochten jullie nog ander “meubilair” nodig hebben, let us know, dan gaan we kijken wat we kunnen regelen.
ACTIE: Kunnen jullie voor vrijdag 2 juni aangeven wat voor vlees jullie nodig hebben en een schatting van hoeveel gram jullie per persoon nodig hebben. We zullen dit delen met onze slager, Marcel van Otterdijk uit de Molenhoek passage in Rosmalen. Hij komt met een interessant voorstel. In de dagen voor Roast & Toast verzoeken we jullie zelf het vlees op te halen.
Runner
We gaan dit jaar met twee koppels van twee runners werken. Deze zullen ervoor zorgen dat jullie ook de gerechten van de andere eilanden kunnen proeven zonder dat jullie zelf tussen het grillen door moeten gaan rennen.
Jullie gasten
We zijn in totaal met 100 deelnemers, waarvan er 26 achter de BBQ staan en dus 74 gaan rondlopen als BBQ Genieters.
Volgende week zullen we de indeling van het exacte aantal deelnemers per ronde met jullie delen.
Dit zijn voor nu alvast de bij ons gemelde allergieën:
Avocado 1x, Vega 1x, Gluten 1x, Lactose 1x, Pinda 1x, Vis & Schaal 1x, Walnoot 1x, Zwanger 1x
Tijden
1700 Hambo kids
1800 Opening brug Weidekruidlaan
1830 Ronde 1
1920 Ronde 2
2010 Ronde 3
2100 Ronde 4
2140 Einde & Opruimen
2200 Aanvang Feest Boerderij
Dit jaar zullen alle deelnemers gevraagd worden om meehelpen met opruimen, zodat we allemaal zo snel mogelijk in de Boerderij kunnen zijn.
Per ronde reserveren we een 40 minuten voor het hapje en drankje en 10 minuten voor het verplaatsen naar het volgende eiland
Budget
Het budget dit jaar is 700 EUR per eiland. Meer budget, maar met gestegen prijzen en iets minder deelnemers gaan we ervan uit dat dit toereikend is.
We wensen jullie een mooie en smaakvolle avond en als er nog vragen zijn dan horen wij dat uiteraard graag.